همانطور که از قبل بارها به آن اشاره کردیم انجام تبلیغات و به طور کل حوزه دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت شما در کسب و کار لازم و ضروری است. یکی از دغدغه های همیشگی مارکترها تولید محتوا و ویدیوهای تاثیرگذار است. در این مقاله قرار است نمونه ای از این ویدیوهای موفق را باهم ببینیم.
ویدیو تبلیغاتی اپل برای رونمایی آیپد پرو ۲۰۲۴، جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرده است. اپل تاکنون تبلیغات بسیار خلاقانه ای را برای محصولاتش انجام داده، اما تبلیغ جدید آیپد پرو ۲۰۲۴ برای این شرکت حاشیه ساز شده است.
یکی از جذابیت های این تیزر استفاده از حیوانات می باشد. آفتاب پرستی رقاص که با موسیقی به سبک هندی جنبه ای طنز و سرگرم کننده برای مخاطب ایجاد کرده و او را تحت تاثیر قرار می دهد.
غول فناوری چینی، شیائومی، به طور رسمی تیزری از خودروی برقی SU7 منتشر کرد در این تیزر تعریف جدیدی از تجربه رانندگی با اکوسیستم پیشرفته و تکنولوژی های توسعه یافته را نشان می دهند.
باز هم کمک گرفتن از حیوانات جذابیت تیزر را چند برابر کرده است. سامسونگ در این تیزر توانست ادعا می کند که با استفاده از عینک های واقعیت مجازی می توانید حضور در دنیای مجازی دیگر را تجربه کنید. البته کیفیت اجرا و زوایای دید و توجه به جزییات توانسته موفقیت این ایده را چندین برابر کند.
برند Schwartz تیزری جذاب برای ادویه و طعم دهنده های مختلف غذا به نام Schwartz تهیه کرد. شعار این تیزر خلاقانه این است که با ادویه ها طعم غذا آزاد می شود. زوایای فیلم برداری و جزییاتی که با سرعت پایین به نمایش می گذارد برای مخاطب می تواند بسیار جذاب باشد.
نمونه های بیشتر: