نمونه تبلیغات خلاقانه برای دندانپزشکی

قطعا شما هم با تبلیغات مختلفی از صنف دندانپزشکی رو به رو شده اید. مثلا تبلیغاتی که برای دیده شدن در شبکه های اجتماعی وجود دارد و یا وب سایت اختصاصی برای یک کلینیک دندانپزشکی طراحی شده است، همه این ها مواردی از تلاش کلینیک های دندانپزشکی برای دیده شدن هستند. اما در این مقاله قرار است به نمونه ها و نکاتی بپردازیم که اثرگذاری تبلیغات شما را ارتقا می بخشند.

 

تبلیغات در سایت های پربازدید

تبلیغات در سایت های پربازدید همیشه جواب می دهد، این روش تبلیغاتی معمولا پربازده و کم هزینه برای معرفی کسب و کار، جذب مشتری و افزایش فروش است. اگر قصد استارت کمپین تبلیغاتی خود در سایتی پربازدید را دارید، سرویس تبلیغات آنلاین آن کلیک پیشنهاد ما به شماست. آن کلیک انواع تبلیغات بنری، همسان، تیزر را برای بازدید بیشتر کلینیک دندانپزشکی ، ارائه می دهد.

تبلیغات در اینستاگرام

علاوه بر طراحی وب سایت در گوگل و تبلیغات در سایت های پربازدید از اهمیت تبلیغات در اینستاگرام غافل نشوید. امروزه افراد زمان زیادی از وقت خود را به گشت و گذار در اینستاگرام سپری می کند. پس حواستان باشد که داشتن یک صفحه کاری و تبلیغاتی در این اپلیکیشن محبوب جهانی می تواند به دیده شدن برند شما کمک کند.

نمونه تبلیغات خلاقانه دندانپزشکی

یکی از شیوه های جذاب تبلیغات در صنف دندانپزشکی و به طور کل صنف مربوط به زیبایی استفاده از تصاویر Befor-After است. به این صورت که شما تصویر قبل از اقدامات زیبایی را منتشر کرده و تصویر بعد هم در کنارش اضافه می کنید و به مخاطب اجازه قیاس و دیدن تفاوت را می دهید. اما سعی کنید این کار را خلاقانه تر انجام دهید تا نسبت به رقبا متمایز شوید و برای مخاطب جذابیت بیشتری داشته باشد. مانند تصاویر زیر:

 

                                                                                       

                                                                                         

                                                                                             

                                                                                           

                                                                                                 

                                                                                                

                                                                                               

                                                                                     

یا می توانید از بنرهایی با جملات جذاب یا کنجکاوانه استفاده کنید تا ذهن مخاطب را به خود درگیر کرده و او را با خود همراه کنید.

 

                                                                                           

کلام آخر:

با وجود تمام تکنیک های تبلیغاتی و بازاریابی نکته قابل توجه برای برندسازی کلینیک خود، این است که همواره کیفیت خدمات رسانی و مشتری مداری را الویت کار خود قرار دهید و به خاطر بسپارید، مشتری راضی خود باعث افزایش مشتریان شما می شود.

اگر قصد شروع تبلیغات در سرویس تبلیغات آنلاین را دارید، آن کلیک راهنمای شما در این مسیر است.

مشاوره رایگان

1 ماه پیش
برگشت به لیست وبلاگ