تبلیغات چریکی چیست؟
تبلیغات چریکی یا بازاریابی پارتیزانی که در انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) شناخته میشود درواقع یک استراتژی تبلیغاتی است که تبلیغ دهنده با کمک از المان های مختلف و تغییرات غیرمرسوم، مخاطب را غافلگیر می کند.
تبلیغات تیزینگ چیست؟
هر گونه تبلیغاتی که حس کنجکاوی شما را برانگیخته کند و باعث درگیر شدن ذهن شما شود، تبلیغات تیزینگ می گویند. در تبلیغات تیزینگ تبلیغ دهنده سعی می کند در مرحله اول پیام تبلیغاتی را به بیننده منتقل نکند یا فقط بخشی از محتوا را به مخاطب نشان دهد، به عبارت دیگر برای دریافت پیام کلی این تبلیغ نیاز به رمزگشایی دارید.
تفاوت تبلیغات و بازاریابی
تفاوت تبلیغات و بازاریابی یکی از سوالات رایج در دنیای کسب و کار است که بسیاری از افراد در تلاشند به درستی مفهوم این دو واژه را درک کنند. اگرچه هر دو در خدمت یک هدف مشترکهستند اما هرکدام اهداف، استراتژی ها و روش های جذب مشتری متفاوتی را دارند که شناخت آنها به رشد و موفقیت کسب و کارها کمک زیادی می کند.
جالب ترین تبلیغات ویدیویی حوزه خودرو
در حوزه تبلیغات ویدیویی خودرو، برخی از برندها توانسته اند با ایده های خلاقانه و داستان های جذاب، توجه بسیاری را به خود جلب کنند. این تبلیغات نه تنها در معرفی ویژگی های خودروها موفق بوده اند، بلکه تبدیل به نمادهایی در صنعت تبلیغات نیز شده اند.
مقایسه ۶ نوع تبلیغ ویدیویی
شاید بارها و بارها در مورد تبلیغات ویدیویی شنیده باشید. این نوع تبلیغات که به سرعت در حال تسخیر دنیای بازاریابی دیجیتال است، به یکی از موثرترین ابزارها برای معرفی محصولات و خدمات تبدیل شده است. اما آیا تا به حال به طور تخصصی به انواع مختلف تبلیغات ویدیویی و تفاوتهای آنها فکر کردهاید؟ در این وبلاگ قصد داریم به طور تخصصی به دنیای تبلیغات ویدیویی بپردازیم و انواع مختلف آن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا به دنیای جذاب و پر از امکانات تبلیغات ویدیویی قدم بگذارید.
تبلیغاتم رو از کجا شروع کنم؟
تبلیغات یکی از مهمترین ابزارها برای موفقیت در دنیای کسب و کار است. چه شما یک استارتاپ را به تازگی راه اندازی کرده باشید و چه یک کسب و کار ثابت داشته باشید، تبلیغات می تواند نقش حیاتی در جذب مشتریان جدید و حفظ ارتباط با مشتریان فعلی ایفا کند. اما سوالی که بسیاری از صاحبان کسب و کارها می پرسند این است که: "تبلیغاتم رو از کجا شروع کنم؟" در این وبلاگ، به بررسی مراحل ابتدایی تبلیغات و استراتژی های کلیدی برای شروع تبلیغاتی موفق خواهیم پرداخت.
تبلیغات در سایت های پربازدید + تعرفه
امروزه و در دنیای دیجیتال این روزها جایی که رقابت برای جلب توجه کاربران به شدت افزایش یافته است، تبلیغات در سایت های پر بازدید به یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است.
بهترین تبلیغات ویدیویی در چند سال اخیر
در دنیای امروز، جلب توجه مخاطبان کار آسانی نیست. برندها برای رسیدن به این هدف، از ابزارهای مختلفی مانند تبلیغات استفاده می کنند. در میان انواع تبلیغات، تبلیغات ویدیویی به دلیل قدرت بصری و شنیداری، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در این مقاله، به بررسی برخی از بهترین تبلیغات ویدیویی چند سال اخیر می پردازیم و به رازهای موفقیت آنها نگاهی خواهیم انداخت.
10 ابزار برای ساخت ویدیو تبلیغاتی
در دنیای امروز، ویدیوهای تبلیغاتی به یکی از موثرترین روشها برای جذب مخاطب و معرفی محصولات یا خدمات تبدیل شدهاند. با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای متنوعی برای ساخت این ویدیوها در دسترس قرار گرفته است.
مقایسه تبلیغات ویدیویی و بنری
در دنیای دیجیتال امروزی، تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارها است. با وجود تنوع بالای روشهای تبلیغاتی، دو نوع تبلیغ یعنی تبلیغات ویدیویی و تبلیغات بنری از محبوبیت بیشتری برخوردارند. در این مقاله، به بررسی هر یک از این روشها، مزایا و معایب آنها و در نهایت مقایسه بین آنها خواهیم پرداخت.
CTR تبلیغات در آن کلیک
در دنیای پرشتاب تبلیغات آنلاین، CTR (نرخ کلیک) به عنوان یکی از مهمترین معیارهای سنجش موفقیت کمپین های تبلیغاتی شناخته می شود. در این مقاله، به طور مفصل به بررسی CTR، اهمیت آن برای کاربران آن کلیک و روش های افزایش آن می پردازیم.
نکات موثر در تبلیغات ویدیویی
در دنیای امروز که توجه ها به سمت محتوای ویدیویی جلب شده، تبلیغات ویدیویی به ابزاری قدرتمند برای برندها به منظور ارتباط با مخاطبان و ارتقای آگاهی از برند تبدیل شده است. با این حال، ساخت و انتشار ویدیوهای تبلیغاتی موثر کار سادهای نیست.